Publikationen

Gender aspects of consumption patterns: What do they mean for communication strategies to promote sustainable consumption?

Publikations-Infos

Erschienen in

Sustainable Consumption - Towards Action and Impact: Abstract Volume (2011) ISBN 978-3-906456-67-6.

Zitieren

Schultz, Irmgard, Immanuel Stieß (2011): Gender aspects of consumption patterns: What do they mean for communication strategies to promote sustainable consumption?. In: Balmer, Ivo, Rico Defila, Antonietta Di Giulio, Ruth Kaufmann-Hayoz, Peter Kobel (Hg.): Sustainable Consumption - Towards Action and Impact: Abstract Volume. , 150

Metadaten

ISBN 978-3-906456-67-6

Mehr zu den ISOE-Autor*innen

  • Dr. Irmgard Schultz

    Dr. Irmgard Schultz

    Associate Research Scientist
    Zum Profil
  • Dr. Immanuel Stieß

    Dr. Immanuel Stieß

    Mitglied der Institutsleitung, Leiter des Bereichs Praktiken und Infrastrukturen
    Zum Profil